top of page

למה כדאי לבנות אתר בוויקס?

אחת השאלות הנפוצות שעולות כשמחליטים לבנות אתר, היא באיזה פלטפורמה לבנות אותו.

ישנן פלטפורמות רבות לבניית אתרים, ולכל אחת יתרונות וחסרונות. כמובן שבחירת הפלטפורמה תלויה בצרכים שלכם, בתקציב ועוד.

בפוסט הזה אנסה לרכז את היתרונות המרכזיים שיש לבניית אתר בוויקס.


  1. עלויות - אתרי וויקס הם יחסית פשוטים ומהירים לבנייה, ולכן אפשר לתמחר אותם במחירים נוחים יותר. בנוסף, עלויות האחסון נמוכות יחסית לפלטפורמות אחרות.

  2. עיצוב - לוויקס כלים שבעזרתם אפשר לעצב בכל סגנון שתרצו. יש כמובן תבניות מוכנות מראש, וזה יתרון משמעותי למי שבונה אתר לבד. את האתרים של הלקוחות שלי אני תמיד בונה מאפס, וכך כל אתר הוא ייחודי ומתאים לעסק הספציפי עבורו אני בונה את האתר.

  3. הכל במקום אחד - לוויקס יש מערכת ניהול לקוחות מדהימה ונוחה, עם אפשרויות רבות לשיווק העסק (בלוג, אוטומציות, ניוזלטרים ועוד), דוחות וסטטיסטיקות, יצירת פוסטים לרשתות חברתיות ועוד ועוד. הכל במקום אחד, פשוט מאוד לשימוש ולא צריך לשלב מערכות נוספות.

  4. לעדכן את האתר לבד - אחד היתרונות המרכזיים לדעתי. אחרי שאני בונה עבורכם את האתר, אני מלמדת איך לתפעל אותו לבד. אתר הוא דבר דינמי והרבה פעמים תרצו להוסיף פוסטים לבלוג, להוסיף פרויקטים חדשים, להחליף תמונות, לעדכן טקסטים ועוד. עם וויקס לא תצטרכו לשלם לאנשי מקצוע שיעדכנו לכם את האתר, כי אחרי שהאתר כבר בנוי, ממש פשוט וכיף לעשות את זה לבד.

  5. אופטימיזציה למנועי חיפוש / SEO - חלק בלתי נפרד מבניית אתר הוא בניית תשתית טובה שתאפשר לגוגל ושאר מנועי החיפוש לסרוק את האתר בקלות ולהביא לקידום אורגני שלו. לוויקס מערכת מעולה ופשוטה שמדריכה שלב אחרי שלב איך ליצור תוכנית SEO לאתר, ואיך להגדיר נכון את הכותרות, טקסט אלטרנטיבי לתמונות וכל דבר שמשפר את הנוכחות של האתר בגוגל.

  6. אפליקציות - לוויקס יש המון אפליקציות שאפשר להוסיף לאתר, ולרוב בחינם, בהתאם לצורך שלכם: בלוג, הוספת שפות שונות לאתר, חנות אונליין, קורסים, מערכת אירועים, הזמנות ועוד.

  7. שירות לקוחות - לוויקס יש מוקד תמיכה מעולה שפועל 24/7, ובשעות מסוימות השירות הוא גם ע"י נציגים דוברי עברית. אפשר לקבל עזרה במייל, בצ'אט ואפילו בשיחה חוזרת מנציג.

לסיכום, לדעתי וויקס היא מערכת מעולה ומתאימה מאוד לעסקים קטנים (אבל לא רק). צוותי הפיתוח של החברה מעדכנים באופן כמעט יומיומי על פיתוחים ומוצרים חדשים, והאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.


bottom of page